香港新浪網 MySinaBlog
« 上一篇 | 下一篇 »
林芸生 | 14th Jun 2007 | 寫在人生邊上 | (796 Reads)

平均分: 10.00 | 評分人數: 2

昨日收到了你們寄來的T恤,多謝了!

Picture

Drinkazine 

昨日收到了你們寄來的T恤,多謝了!小弟現時常穿身上,到處宣傳《林芸生時評集》呢,呵呵!

 我指住心口,對他們說:上面那個是解悶的網誌,下面那個是解渴的雜誌。

 作為小小心意,小弟對你地提幾點意見啦,希望有幫助↓

  

今日剛在百佳買了支Drinkazine,這是小弟苦尋半個月的成果,找了不下十間OKSeven,無,北角百佳,無,惠康,無,最後被小弟在彩雲村百佳的某個角落找到。 

不知道是甚麼原因。其實支野幾好飲,Idea又好,只售5.9元,又有得睇又有得飲(仲一大支添),絕對超值。印象中香港的飲品市場是個羸家通吃的地方,我猜你們是資金不足,所以打不出頭一陣勢吧。 

另外設計方面,雖然幾靚,但太花了。文字編排太密,顏色太多,應設法簡化,才可吸引更多「讀者」。 

飲品如因客觀限制而不能做大做強的話,何不考慮「自資出茶」?我不知道具體成本如何。但相信有不少人會願意付錢將自已的文、相印到樽上送給親朋戚友,可圓出版夢,可圖文示愛,還有大公司的內部通訊,大學迎新營紀念品等,又有得睇又有得飲,如果可將售價維持在二十元內,每次訂一箱五十枝的話,也只不過是一千元,跟據「長尾理論」,市場潛力無限。 

順帶一問,我篇《左手尼斯,右手威尼斯》幾時出街呀?我要辦樽呀! 

支持Drinkazine,買支試下先! 

 《林芸生時評集》


[18] Re: 李若浮
李若浮 :
最近也買了一支,真是一個非常好的橋!不過我不知道還有T恤……

T恤是參加他們的比賽送的,若浮兄也不妨投稿給他們。

林芸生
[引用] | 作者 林芸生 | 18th May 2008 | [舉報垃圾留言]

[17]

最近也買了一支,真是一個非常好的橋!不過我不知道還有T恤……

李若浮
[引用] | 作者 李若浮 | 14th May 2008 | [舉報垃圾留言]

[16] Re:
思珩 :
思珩還未收到﹐好心急呢@@

是因為寄加國較遠吧?


[引用] | 作者 芸生 | 19th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[15]

思珩還未收到﹐好心急呢@@


[引用] | 作者 思珩 | 18th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[14] Re:
Gary :
澳門未見有Drinkazine無得試添。"付錢將自已的文、相印到樽上送給親朋戚友"不錯的主意,但送贈時要提醒親友,以免對方手快撕下"心意"。

確有人有此習慣,但做得的靓話就不會了。


[引用] | 作者 芸生 | 18th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[13]

澳門未見有Drinkazine無得試添。"付錢將自已的文、相印到樽上送給親朋戚友"不錯的主意,但送贈時要提醒親友,以免對方手快撕下"心意"。


[引用] | 作者 Gary | 18th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[12] Re:
Hawk :
Last time i tried to find the drink, but i can'ts find any in ok in TST. I hope i can somebody who wears this shirt on the street.

零售簡直是其死穴。


[引用] | 作者 芸生 | 16th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[11] Re: 還燃亮那份微溫的便當
鉛鉛 :
第一次接觸 , 支野好好飲~

其實麥茶係中國北方同日本都好受歡迎,因其性質中和,味甘甜,不燥不寒,消暑一流,小弟當年係北京都經常沖來飲,只係香港人較少接觸而已。


[引用] | 作者 芸生 | 16th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[10]

Last time i tried to find the drink, but i can'ts find any in ok in TST. I hope i can somebody who wears this shirt on the street.


[引用] | 作者 Hawk | 15th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[9] 還燃亮那份微溫的便當

第一次接觸 , 支野好好飲~


[引用] | 作者 鉛鉛 | 15th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[8] Re:
FatJap :
哈哈,件tee岩著嘛?
你俾我地DrinkaZine既意見唔錯wor,有d point我地都覺得岩,所以本住Beta概念,我地會去試下改善﹗多d黎我地既blog坐下啦~~

咪走住,辦樽呢?......追到你SlimJap!


[引用] | 作者 芸生 | 15th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[7] Re:
文風 :
原來有T-shirt送,早知我都參加啦~:)

文風兄,好似有下一屆的,到時一齊玩呀!


[引用] | 作者 芸生 | 15th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[6] Re:
yvonne :
個design我覺得ok接受呀! 雖然係多字好似花左d, 不過個人幾鐘意食乜飲乜時都睇下個產品有咩成份呀, 有咩好處呀果d咁, 所以我buy架!! 見有機會見到一定會試下!

drinkazine也是雜誌,樽上印的是短文。支持創意,支持drunkazine同林芸生文章啦,呵呵。(寫的人真不要臉)


[引用] | 作者 芸生 | 15th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[5]

原來有T-shirt送,早知我都參加啦~:)


[引用] | 作者 文風 | 14th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[4]

個design我覺得ok接受呀! 雖然係多字好似花左d, 不過個人幾鐘意食乜飲乜時都睇下個產品有咩成份呀, 有咩好處呀果d咁, 所以我buy架!! 見有機會見到一定會試下!


[引用] | 作者 yvonne | 14th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[3]

哈哈,件tee岩著嘛?

你俾我地DrinkaZine既意見唔錯wor,有d point我地都覺得岩,所以本住Beta概念,我地會去試下改善﹗多d黎我地既blog坐下啦~~


[引用] | 作者 FatJap | 14th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[2] Re:
Todd :
點解我仲未收到呢??? 好心急呀!!!

可能贏家無份,哈哈.......(玩吓,勿怒,嘻嘻)


[引用] | 作者 芸生 | 14th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]

[1]

點解我仲未收到呢??? 好心急呀!!!


[引用] | 作者 Todd | 14th Jun 2007 | [舉報垃圾留言]